header-photo
post-7

PROFESIJOS RITERIS RŪPINASI GELEŽINKELIŲ SAUGUMU

Profesijos riteris rūpinasi geležinkelių saugumu

Jūrų krovinių kompanijos “Bega” geležinkelių tarnybos viršininkas Vytautas Gudinavičius apdovanotas Lietuvos pramonininkų konfederacijos ženklu “Profesijos riteris”. Geležinkelių tarnybos vadovą geru ir šiltu žodžiu mini ir “Begos” vadovai, ir daugelis darbuotojų.

Patikimi kolegos

Kai Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje “Bega” pradėjo intensyviai kilti modernūs terminalai ir sandėliai, didėti krovos apimtys, reikėjo patyrusio profesionalo, atsakingo ir savo profesiją mylinčio žmogaus, kuris rūpintųsi viena svarbiausių viso krovos komplekso dalių – geležinkeliais. Gavęs “Begos” vadovų kvietimą V.Gudinavičius 2000-aisiais atvyko į Klaipėdą, o iki tol jis ne vieną dešimtmetį dirbo daugeliui žinomoje chemijos įmonėje “Lifosa”.
“Dabar vadovauju tarnybai, kurioje dirba daugiau nei 40 žmonių. Esame draugiška šeima, vieni kitus gerai pažįstame, nes ne tik dabar, kai aplinkui tokia bedarbystė, bet ir anksčiau žmonės mielai ėjo į “Begą”, tausojo savo darbo vietas. Tad dabar žinau, kas ką gali, kur geriausiai tinkamas, o svarbiausia – tarp mūsų yra didelis tarpusavio pasitikėjimas”, - sako V.Gudinavičius.

Žiemos išbandymai

Ne tik intensyvūs krovos darbai, bet ir šią žiemą įsismarkavusios pūgos, nuolat spaudžiantis šaltis geležinkelių tarnybai atnešė tikrus išbandymus: nuolat valyti apledėjusius geležinkelius, uosto kranų kelius, rūpintis lokomotyvais, vagonais... O daugiausia darbų atliekama kaip tik lauke.
V.Gudinavičius sako, kad kasdienis darbas geriausiai atskleidžia, kas ir ko vertas profesiniu požiūriu: “Visada galiu pasitikėti savo kolegomis Šarūnu Juodeliu, Romualdu Luote, Sergejumi Koncovu, Rolandu Paškausku, Edvardu Žiobriu, Maksimu Maliavkinu, Justinu Bielskiu ir kitais. Jie puikūs specialistai, patikimi darbuotojai, kai kurie iš jų – tikri universalai, išmanantys įvairias geležinkelininkų darbo subtilybes”.

Užbėgti įvykiams už akių

Nuo 2000-ųjų pavasario, kai V.Gudinavičius pradėjo dirbti “Begoje”, geležinkelių ūkis pasikeitė iš esmės. Per dešimtmetį kompanijos teritorijoje nutiesti nauji keliai, senieji – atnaujinti, neliko medinių pabėgių, laivų krovos didėjimas lėmė vis intensyvesnią geležinkelių eksploataciją.
V.Gudinavičius sako, kad svarbiausia – užtikrinti saugų geležinkelių ir geležinkelininkų darbą, numatyti ir laiku likviduoti silpnąsias vietas. Jis prisimena tik vienintelį jau seną įvykį, kai netikėtas skambutis paryčiais išvertė iš lovos ir privertė skubėti į “Begą”: dėl lokomotyvo mašinisto neatidumo nuo bėgių nuriedėjo keletas vagonų.

“Mūsų darbe padidintas pavojingumas neišvengiamas, kompanijos teritorijoje nuolat juda tūkstančius tonų sveriantys geležinkelio sąstatai, todėl mūsų neapsižiūrėjimas ar juo labiau aplaidumas visais požiūriais gali brangiai kainuoti. Geležinkeliai netgi daugiau nei autokeliai reikalauja kruopščios priežiūros, todėl kompanijos teritorijoje jie kasmet remontuojami, geležinkelis ir krovos darbų kompleksas visada turi dirbti kaip vieninga, darni ir patikima sistema”, - sako V.Gudinavičius.

Dienraštis “Klaipėda” 2010 02 08

Grįžti į naujienų sąrašą